Loo enda edulugu
Aitame sul teha unistused tööks, pakkudes arendusprogramme, kontakte ja toetavat keskkonda.
Esita avaldusAitame sul teha unistused tööks, pakkudes arendusprogramme, kontakte ja toetavat keskkonda.
Esita avaldusRAIKU toodab 100% naturaalseid puidust vedrukesi, mis on täielikult komposteeruvad, tugeva kaitsevõimega ja ilusa väljanägemisega, asendamaks mullikilet ja muid ühekordseid pakkematerjale. Uue tehnoloogia arendustegevust on aastate jooksul finantseerinud nii erainvestorid, Eesti riik kui ka Euroopa Innovatsiooninõukogu ning ettevõte ehitab hetkel oma esimest piloottehast Tallinnas. Järgmine siht on laieneda Prantsusmaale, kust tuleb peamine huvi RAIKU toodete vastu. RAIKU on üks 30 ettevõttest, mis valiti rohkem kui 1500 kandidaadi seast osalema Louis Vuittoni ärikiirendi programmis. 1987. aastal loodud LVMH grupp hõlmab nüüdseks üle 75 brändi, millest igaüks on tuntud kvaliteetsete ja luksuslike toodete poolest, sealhulgas nt Louis Vuitton, Christian Dior ja Moët…
Tallinna Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevad ettevõtted saavad mentoritelt nõu küsida enam kui 50 valdkonnas. Üheks valdkonnaks on digiturundus, kus on mentoriks 28-aastase digiturunduse kogemusega Priit Kallas. Tema eesmärk on aidata ettevõtetel müüa veebi kaudu rohkem. Kallas, kes teeb mentorsessioone paar korda kuus, kus ta koos ettevõtjatega analüüsib veebilehtede kasutatavust ja müügitekstide mõju. “Vaatan nende veebilehed üle, vaatan kasutatavust ja müügitekstide vettpidavust,” selgitab Kallas, kes on pühendunud standardsete, kuid tihti tähelepanuta jäävate probleemide lahendamisele. Lisaks personaalsele mentorlusele on Ettevõtlusinkubaatori programmi ettevõtjate seas väga populaarne grupimentorluse formaat, kus Priit Kallas analüüsib grupis ettevõtjate veebilehti ja tagasisidestab. See on hea võimalus koos vigadest õppida.…
Loe edasi
23. septembril toimus Ettevõtlusinkubaatoris visuaalse kaubanduse töötuba, mida viis läbi Daivi Kitsapea, kes on Sportland Eesti AS-i kaubandusjuht. Töötuba toimus Baltic2Hand projekti raames ning andis osalevatele ettevõtetele ülevaate, kuidas luua meeldejäävat ostukogemust kaubanduses ja seda peamiselt füüsilistes poodides. Daivi Kitsapea on tegelenud klientide ja kaubandusega üle 20 aasta Sportland Eesti kauplustes. Ta on oma ala tõeline entusiast, kes otsib pidevalt uusi vaatenurki kaubandusele ja toodete esitlemisele. Järgnevalt on välja toodud mõned olulisemad mõtted, mis koolituselt kõlama jäid. Visuaalne kaubandus on kaupade esitamine viisil, mis köidab klientide tähelepanu, loob inspireeriva atmosfääri ja toetab brändi äratuntavust. Tänapäeval, kus tarbijad saavad oma ostukogemusi…
Loe edasi
Tallinna Loomeinkubaator alustab 19. ärihooaega uue nime ja laiendatud teenuste valikuga, saades Tallinna Ettevõtlusinkubaatoriks. Nime ja brändi uuendus peegeldab inkubaatori strateegilisi eesmärke, pakkuda mitmekülgset tuge nii alustavatele kui ka kasvavatele väikeettevõtetele. 18 tegevusaasta jooksul on Tallinna Loomeinkubaatorist kujunenud oluline kasvulava alustavatele ettevõtjatele, pakkudes mentorlust, koolitusi ja võrgustiku loomise võimalusi. Loomeinkubaatori esialgne fookus oli loomevaldkonna ettevõtete toetamisel ja alates 2020. aastast lisandus vastavalt turunõudlusele ka ringmajandusalaste praktikate viimine ettevõteteni. 2023. aastal läbi viidud teenusedisaini käigus selgus vajadus uuendada senist kaheaastast inkubatsiooniprogrammi, ning luua praktilised arenguprogrammid nii alustavatele kui ka kasvuvõimalusi otsivatele ettevõtetele. Uuenenud brändiga on Tallinna Ettevõtlusinkubaatori eesmärk pakkuda laiemat tuge…
Loe edasi